Angry Birds: De Film
Een eiland wordt volledig bevolkt door zorgeloze loopvogels - of bijna volledig.
Op een paradijselijk eiland vol vrolijke loopvogels zijn Red, Chuck en Bomb altijd buitenbeentjes geweest. Maar als mysterieuze groene varkens aan land komen, is het aan de buitenbeentjes om uit te zoeken wat die biggen van plan zijn.