Paddington
In Paddington reist een jonge beer uit Peru naar Londen, op zoek naar een nieuw leven. Wanneer hij helemaal alleen toekomt in Paddington Station, ontdek hij al snel dat het stadsleven niet zo gemakkelijk is als gedacht.