Air Jaws
Beroemde haaienfotograaf Chris Fallows begint aan zijn achtste Air Jaws-avontuur met haaienexpert Jeff Kurr en haaienbioloog Dr. Neil Hammerschlag. Ze proberen te ontdekken hoe grote witte haaien in totale duisternis jagen.