Mitsubishi Shogun
SUVs are all the rage, but both Mike and Elvis hanker for the days when they were genuine off-roaders. They snap up a Mitsubishi Shogun, and if Elvis can sort out the car's rust, he'll upgrade its off-roading capability with a lift and some accessories.