1963 Sunbeam Alpine
Mike searches for the first-ever Bond car, a 1963 Sunbeam Alpine. He finds a rustfree race-prepped example which is high on sporty fun but low on luxury. Edd has to deal with some surprises in the engine bay before transforming the look of the car.