Dryden’s Dark Soul
As Dryden's dark cloud, two love stories turn to tragedy. In 1993, a woman awakes to see one friend murder another in a fit of jealous rage. Just a year later, Dryden's beloved football coach crosses paths with his daughter's deranged ex-boyfriend.