Nick Cannon's Muscle Car Makeover
Team Unique takes on a major customizing project for Will's friend Nick Cannon. His 1967 Chevelle is a 750-horsepower supercharged monster that needs a new interior. Will and the crew also work on an Aston Martin DB9 Volante.