King Arthur's Lost Castle
The clifftop ruins of Tintagel Castle are shrouded in a tumultuous history and believed to be the birthplace of King Arthur; experts use cutting-edge tech to unlock the secrets of this ancient structure and reveal the truth behind a legendary ruler.