Egypt's Floating Pyramid
Surrounded by a mysterious trench, only one Egyptian pyramid was ever constructed to look like it floats on water; using pioneering drone-scanning technology, experts decode the ancient secrets of the pharaoh that are locked inside its hidden tunnels.