Multiple Personalities
When 19-year-old model daughter Kathy Bonney fails to return home, concerned father Tom Bonney turns to police. That same day her body is pulled from Virginia's Great Dismal Swamp. Turns out Kathy wasn't as angelic as her family was led to believe.