The Babies Chapter 3: Lem Is Nothing
After landing in trouble with Susie, Lem runs away to Frozen Time to hide at Ramona's but is soon sniffed out by the fearsome Jabberwock. Later, Lem must decide whose wrath is worse: that of the Jabberwock, or a very grumpy Suze.