If It Ain't Steel, It Ain't Real
Noah turns his lead fabricator, Scott, loose on a 1962 Chrysler 300 after months of reigning him in on other cars. The result is a custom aviation-themed hot rod that looks like anything but Grandpa's old grocery-getter.