Rare VW Delivery Part 1
Shorty and Pete need to find a Volkswagen delivery bus to round out a collector's dream of creating a VW museum. They track down an extremely rare panel van that's been out to pasture under a pecan tree, but Shorty and Pete think it will be perfect.