Naughty Not Nice
Yamisha Thomas is a married woman who hasn’t given up her party-girl lifestyle. Her husband’s efforts to control her only have the opposite effect, pushing her into the arms of someone else. Will Yamisha’s reckless decisions come back to haunt her?