A Situation in the Salon
Mike "The Situation" Sorrentino arrives at Kleinfeld to help younger sister Melissa find her wedding gown and steals her spotlight. Meanwhile, bride-to-be Ashley is upstaged by her flower girl's custom-made Pnina dress.