King of the Salvage Yard
Drew visits a historic hop farm and discovers some unexpected finds amongst the cobwebs. Then, a statue at a Monmouth school has a mysterious past, and Drew finds an item that leaves him feeling all shook up at a salvage yard with Hollywood connections.