Dead Men and Widows
Father and son jetboat captains take on Deadman's Rapids. Scrambling to re-roof the barn as a storm bears down, Pete takes a potentially catastrophic fall. Felling a massive dead tree puts Ron and Wes at risk from widow makers crashing from above.