Kids Just Wanna Have Fun
All work & no play takes its toll on each family. Miriam Kemp refuses to be relegated to women's work & shows her father what she's made of. The Watford boys make a break for the woods to avoid chores. A family friend cracks the whip on the Elliott girls.