Pennhurst Asylum
Jack and Katrina are drawn to the dark allure of Pennhurst Asylum, an infamous paranormal hot spot in Spring City, Pennsylvania. They enlist Heather Taddy to help them investigate the powerful and diverse spirit activity on the sprawling campus.