Married into Rescue
When Lizzy and M2 joined the Villalobos family, they already had passion for saving dogs in need. Tia recounts her favorite memories involving M2 and Lizzy, from rescuing an old retriever on the streets, to an unforgettable wolf-hybrid rescue.