Into the Woods
When Jessi Evans and Jake Wheeler go fishing -- and never come home -- the townsfolk of Norris City, IL, fear the worst. Then, after Jake's truck is found at an abandoned house, detectives uncover a twist that rocks this God-fearing community to its core.