Feet Are a Battlefield
Dr. Ebonie tries to help Devon, whose foot is so misshapen he calls it Igor. In New Jersey, Dr. Sarah treats a woman with killer corns and twisted toenails, and Dr. Brad helps a woman with toes spread so far apart they make a peace sign.