Cat Sh#t Crazy!
During the global pandemic, Jackson determined more than ever to help cats in need. He virtually meets a couple's ferocious felines and witnesses a family's cat eager to escape. Then, he hears from a veterinarian who saved sixty disabled cats and kittens.