A Shiner's Last Stand
Tickle splits from Tim, recruits a new still hand and heads out to scout a new site. Mark, Jeff and Jim Tom begin work on a second still to run barley scotch. Then, Deputy Sheriff Chuck infiltrates an active moonshine operation.