High Proof Cherry Bounce
Legal and outlaw distillers compete to make a 300-year-old spirit called Cherry Bounce, a favorite drink of George Washington, nearly lost to time. Josh Owens, whose family kept the recipe alive for generations in the backwoods, joins as guest judge.