Killer Rocks
Every day Earth is bombarded by 100 tons of meteoroids from space. Most burn up in the atmosphere. Sometimes they hit, exploding with a force bigger than any nuclear bomb. It was one rock that wiped out the dinosaurs -- does the same fate await humans?