Top of the Mountain
Pool designer Lucas Congdon heads to Bountiful, Utah, to build a dream backyard on the side of a mountain. He creates a Tuscan-themed pool complete with a spa, the biggest linear fire wall he's ever built and a grotto with a 23,000 pound lid.