Platform 9 3/4
Hosts James and Oliver Phelps ask the nine pairs of bakers to create a 2-foot-tall magical showpiece that shares their love of Harry Potter. Judges Carla Hall and Jozef Youssef decide which bakers board the Hogwarts Express train to the next challenge!