Klondike Climax
Parker pivots to the Panama Canal cut as he guns to clean out his Indian River claims. The Beets crew discover a glory hole that could put them over the top. Fred throws a Hail Mary in the Freedom Cut. The Clayton brothers get an ultimatum from their dad.