Yost Theatre & Ritz Hotel
Zak, Nick and Aaron engage in a multi-part lockdown in Santa Ana, CA. Conflict arises when they find the Ritz Hotel under construction, so they add the Historical Society, another haunted location, to the night's lockdown.