Lethal Injustice
Jeff Conroy is a student athlete, Marcelo Lucero a hard-working immigrant. Living just miles apart, they've never met...until Conroy and pals go looking for Hispanics to beat up. Down by the train station, the sport of "beaner hopping" turns deadly.