Stuntin' Like My Daddy
On the first day of school, Rue's excited about her new friend Jules, but struggles to put the past behind her and gets herself into trouble at Fezco's. Nate becomes obsessed with Maddy's hookup, Tyler, while trying to get back together with Maddy.