Out of the Clouds
Dave and Cody drop into a Panama mountain jungle with only a poncho, a jar, and a lighter. Cody has an ingenious idea to ignite a fire using a jar lid. Later, they make a rope from vines to repel down a cliff, but Dave slips as he makes his descent.