Every Mother's Son
Twenty-year-old Bear Diaz has diabetes, leaving him weak and vulnerable. When he vanishes in the night with his TV, backpack and cash, investigators must consider foul play. Then, Skylar Tosic disappears, leaving people wondering if the cases are linked.