Saratoga County Homestead
Dakota leads Chelsea, Tanner and Alex to a decaying sanitarium where some patient corpses were unclaimed due to a flu pandemic. Screams and darting shadows play mind games with the team as they struggle to pin the activity on the living or the dead.