Seaborne Sacrifice
Sig deploys tactics from the old country to zero in on the Bairdi crab motherlode. Jack earns a windfall of new quota, but it comes at the cost of drug testing his crew. Jake gets burned by his own generosity when the Aleutian Lady overstays its welcome.