Hell Hath No Fury
The wrath of Arctic Storm Elsa hits the Cornelia hardest as a breakaway pot thrashes Josh and Casey's crew. Captain Keith orders deckhands onto the stack as Elsa's icy blasts threaten to capsize the Wizard.