Night of the River Monsters
Coyote Peterson braves the winding rivers of Maleny, Australia, in search of a real river monster -- the elusive and massive long-finned eel. Coyote also encounters a smiling saw-shelled turtle and gets a painful, bloody kiss from a carpet python.