WWII Guns/D-Day DUCK
Bob and Owen source and fire some WWII guns to add authentic sound to a videogame project. They head to a D-Day event to deliver a rare helmet and negotiate a "DUCK" amphibious vehicle. Owen suits up to storm the beaches with hundreds of WWII reenactors.