Predators Among Us
An infamous sex abuse sports doctor is attacked by an angry parent. A gang member, a snitch, and the F.B.I. collide. Then a defendant curses out the judge, a murderer taunts the mother of teenage sons, and a prisoner meets his baby in the courtroom.