Cadillac Intervention
Mikey and Mario haggle for a 1963 Ford Thunderbird, and Tommie tries to buy a 1963 Cadillac Coupe DeVille, but his temper could blow the deal. Then, Mario stages an intervention for Tommie’s Cadillac addiction.