Prickly Pining Dining/Camp Kidney Stinks
Lumpus dines and dashes at the town restaurant and would've gotten away with it if he hadn't left those Jelly Beans behind! Then, Lazlo wants everyone to stop showering and get stinky, but Samson's anal retentive ways stop his dirty plan.