From Russia With Cake
Two demanding Russian restauranteurs ask Buddy to make a cake recreation of St. Basil's Cathedral in Moscow. Meanwhile, Buddy's sisters stage an intervention for Next Great Baker 3 enemies Paul and Ashley.