Space Shuttle, Stepping Up and Surprise!
Buddy attempts to create a shuttle cake for NASA that lifts off. Meanwhile, at the bakery, he wants to change the Carlo's store display and catalogue with the help of his baking crew. And later, he makes a special cake for Momma.