Sneakers, Cheese Please, and Flying High
Carlo's Bakery gets an order from a local cobbler, so Buddy Valastro makes a supersized sneaker with chocolate laces and edible soles. Mary wants a surprise cake for her husband's birthday, and Buddy's wife takes their kids to an indoor skydiving venue.