Tumors Forced My Eye Out
After 22 surgeries and losing his right eye, Amit refuses to let his incurable neurofibromatosis define him. 9-year-old Rajeshwari seeks out medical help to deal with her Ichthyosis. Mari Jade suffers from daily fits.