Bracing for the Storm
A winter storm warning is in effect for Fairbanks and the recovery teams of Ron’s, Borealis and Lucky 7 brace for what it could bring. The forecast calls for severe shifts in weather, making driving on the treacherous Alaskan roads even more dangerous.