Volleygun/Civil War Trade
The Gunsmoke team builds a 10-barrel, black powder volley gun. Rich strikes a hard bargain with a man selling a collection of WWI and WWII guns, and takes a gamble when he trades a Henry rifle for two Civil War pieces.