Taken 2
Bryan Mills, the ex-CIA agent who stopped at nothing to save his daughter in 96 Hours, is back!
The retired CIA agent who stopped at nothing to save his abducted daughter in Taken, Bryan Mills returns. When his family is targeted by a vengeful crime boss in Istanbul, Bryan must fight an army of killers to ensure their safe return.