Bastille Day
A young con artist and former CIA agent embark on an anti-terrorist mission in France.
Michael Mason, an American pickpocket living in Paris, finds himself hunted by the CIA when he steals a bag that contains more than just a wallet. Sean Briar, the field agent on the case, soon realizes that Michael is just a pawn in a much bigger game.